Content voor Ingelogde Gebruikers
  1. Op het bestellen, bezorgen en ophalen van bestellingen via de webshop zijn de onderstaande algemene voorwaarden van toepassing.
  2. Deze algemene voorwaarden gelden ook voor klanten handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf.
  3. De toepasselijkheid van algemene voorwaarden van de koper wordt uitdrukkelijk afgewezen.
  4. Door een bestelling te plaatsen geef je aan akkoord te gaan met deze Algemene Voorwaarden.
  5. Door een bestelling te plaatsen geef je automatisch aan dat je ouder bent dan 18 jaar! NIX18

PRIVACY & VEILIGHEID

  1. Bestellingen plaatsen in de Webshop kan alleen indien je een account aanmaakt op de Website. Om je account te kunnen aanmaken en de functionaliteiten te kunnen leveren, verwerken wij bepaalde persoonsgegevens van je, waaronder je e-mailadres, je wachtwoord en je geboortedatum. Hierdoor kun je gebruik blijven maken van je account en zorgen wij ervoor dat je veilig kunt inloggen. Je kunt alle gegevens die je online bij ons hebt opgegeven op één plek kunt inzien onder “Mijn account” op de Website. Deze gegevens zijn persoonlijk en wij vragen je hier vertrouwelijk mee om te gaan, in het bijzonder door je email adres en het wachtwoord uitsluitend voor eigen gebruik te hanteren en deze alleen op te slaan op je eigen computer.

INTELLECTUELE EIGENDOMSRECHTEN

Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Website, waaronder die met betrekking tot de programmatuur, teksten, beelden en geluiden berusten bij Slijterij Winssen en/of bij diegene van wie wij een licentie verkregen hebben. Dit betekent onder meer dat het niet is toegestaan om zonder onze toestemming de op de Website vermelde informatie openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, behalve voor persoonlijk gebruik.

LEEFTIJDSGRENS

Wanneer je de Website bezoekt word er vanuit gegaan dat u ouder bent dan 18 jaar. Indien je bij ons een bestelling doet via de Webshop, dan dien je eerst een account aan te maken met een email adres, geboortedatum en wachtwoord, waarmee je voortaan eenvoudig kunt inloggen. Bij de levering van de bestelling zal de bezorger om legitimatie vragen indien twijfel bestaat over de leeftijd van de persoon aan wie de bestelling wordt afgegeven. De leeftijdscontrole geldt tot in ieder geval tot 25 jaar. Geldige legitimatiebewijzen zijn onder meer een nationaal paspoort en een Europese identiteitskaart. Indien niet aan het minimumleeftijdvereiste is voldaan, is onze bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen, c.q. niet af te geven. Indien de bestelling niet geleverd kan worden omdat niet vastgesteld kon worden dat aan het leeftijdsvereiste is voldaan, zullen annuleringskosten ten bedrage van 10,00 euro in rekening worden gebracht. De reden is dat wij willen ontmoedigen dat minderjarigen toch proberen bestellingen te doen. Zie ook “Levering van je bestelling”.

PRIJZEN EN ACTIES

  1. Voor de acties die op de Website staan vermeld, geldt: Op=Op.
  2. Bij foutieve prijzen(prijzen die onwaarschijnlijk zijn) beroepen we ons op druk en zetfouten!

LEVERING VAN JE BESTELLING

1. Als je een bestelling plaatst in de Webshop, zal Postnl zorg dragen voor de bezorging van de artikelen op het bezorgadres in Nederland.

2. Bezorging via Postnl:

  • Welke levertermijnen en -tijdstippen voor je bestelling via Postnl gelden, kun je zien via Postnl track en trace. Indien je op een werkdag voor 17:00 bestelt, levert de door SendCloud geselecteerde vervoerder de volgende dag de bestelling af op een bezorgadres in Nederland. Er wordt naar gestreefd deze levertermijnen en -tijdstippen te halen, maar we kunnen de levermomenten helaas niet garanderen. Je kunt ons dus niet aanspreken op een te late levering.
  • Wij verzoeken je op het overeengekomen bezorgmoment aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. De bezorgers van PostNL/DHL zullen bij twijfel over vereiste leeftijd vragen om legitimatie. Indien niet aan de minimum leeftijdvereiste (18 jaar) is voldaan, is onze bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen. De bestelling wordt geannuleerd en er zal 10,00 euro aan annuleringskosten in rekening worden gebracht.
  • De bezorgers zullen ze je vragen voor ontvangst van de bestelling te tekenen.
  • Indien je op het overeengekomen bezorgmoment niet aanwezig bent, zullen de bezorgers trachten om de bestelling af te leveren bij de buren. De bestelling zal alleen worden afgegeven bij de buren indien de ontvangende persoon 18 jaar of ouder is. Indien levering bij buren ook niet mogelijk is, dan zal Postnl een bericht in de brievenbus van de geadresseerde achterlaten en de volgende dag (uitgezonderd zondag en maandag) de bestelling nogmaals aanbieden. Indien de tweede afleverpoging (via identieke procedure) niet slaagt, zal de bestelling retour gaan naar ons distributiecentrum. De klant krijgt et orderbedrag minus de verzendkosten  en eventuele transactiekosten vergoed.

BETALING VAN UW BESTELLING

Je kunt de online bestelling betalen via iDeal (direct betalen via internetbankieren). Je ontvangt de factuur van je bestelling via de email. Voor meer informatie over iDeal verwijzen we je graag door naar http://www.ideal.nl/consument/.

 

RETOUREN

  1. Indien je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt je deze aan ons retourneren. Hiertoe dien je contact op te nemen met de Slijterij (0487-503689) die je dan het retourproces en geldende voorwaarden nader aan je zullen toelichten. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de originele verpakking en inhoud inclusief het etiket van het product onbeschadigd is. De kosten voor retourzendingen komen voor uw rekening.
  2. De ontvangen bestellingen dienen direct op zichtbare defecten worden gecontroleerd. Bij geconstateerde (zichtbare en onzichtbare) defecten dien je na het constateren van die defecten contact op te nemen met de Slijterij (0487-503689) die het retourproces en de geldende voorwaarden nader aan je zullen toelichten. Wij verzoeken je een print van de mail waarin de Slijterij de retourzending bevestigt bij het retourpakket te voegen, zodat alles correct administratief verwerkt kan worden door Slijterij. We raden je aan het verzendbewijs voor je eigen administratie te bewaren.
  3. In geval van breuk of foutief geleverde artikelen kun je er voor kiezen om het bedrag van het desbetreffende artikel gecrediteerd te krijgen of het product nagestuurd te krijgen. In geval van breuk doen wij dit alleen indien de breuk gemeld is uiterlijk de eerstvolgende werkdag volgend op de dag waarop bezorgd is. Wij verwachten daarom dat je het bezorgde pakket direct na ontvangst controleert op breuk. Nasturen door de Slijterij is alleen mogelijk indien het product voorradig is.
  4. Aanpassing van het te betalen bedrag of retournering van het reeds betaalde bedrag gaat als volgt:
  • iDeal: Binnen een week na ontvangst van jouw retourzending, wordt het geld terug gestort op jouw rekening. Indien een artikel niet retourneerbaar is vanwege bijvoorbeeld breuk, dan zal de Slijterij binnen een week na melding defect aan de Klantenservice het betreffende retourbedrag terugstorten op je rekening.

OVERIGE

  1. Onze producten zijn bestemd voor eindgebruikers en het is niet de bedoeling dat je ze doorverkoopt. Wij behouden ons daarom het recht voor om bestellingen bij twijfel niet uit te leveren of om een maximum te verbinden aan de te bestellen hoeveelheden van bepaalde artikelen.
  2. Hoewel de Website met de grootste zorgvuldigheid tot stand is gekomen, kan het voor komen dat kenmerken van producten (prijs, uiterlijk, allergenen vermelding, productinformatie, leveranciersinformatie, alcoholpercentage, volume) niet juist worden weergegeven of afgebeeld. In dat geval gelden de op de verpakking van het product zelf weergegeven kenmerken en kun je geen aanspraak maken op levering op grond van foutief weergegeven informatie. Daarnaast zijn wijzigingen in prijs en/of assortiment voorbehouden.
  3. De informatie op de Website wordt van tijd tot tijd aangepast. Indien je fouten op de Website aantreft, zouden wij het zeer op prijs stellen dat je dit aan ons meldt via de Slijterij (0487-503689).

WIJZIGING EN OVERIGE TOEPASSELIJKE ALGEMENE VOORWAARDEN

Wij kunnen deze Algemene Voorwaarden wijzigen. De gewijzigde voorwaarden gaan in zodra je een nieuwe bestelling bij ons plaatst. Je geeft daarmee aan akkoord te gaan met de gewijzigde voorwaarden.

KLACHTENPROCEDURE OF VRAGEN

Voor vragen, opmerkingen en/of klachten over bestellingen en onze dienstverlening kun je contact opnemen met onze Klantenservice (0487-503689). De Slijterij is bereikbaar van 9.30 tot 17.00 uur (met uitzondering van dinsdag en zondag). Personeel van de Slijterij zorgt ervoor dat je vragen, opmerkingen en/of klachten zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

zoeken

Winkelmand

Scroll naar boven
×zoeken
Zoeken